Waluty
Producenci
Promocje
Klej Caparol Capatect 190 biały 25kg do siatki i wełny
Klej Caparol Capatect 190 biały 25kg do siatki i wełny
35,00 zł 33,00 zł 28,46 zł 26,83 zł
szt.
Caparol Capatect 190S klej do styropianu
Caparol Capatect 190S klej do styropianu
23,00 zł 20,00 zł 18,70 zł 16,26 zł
szt.
Mieszarka przepływowa Storch DMS 15
Mieszarka przepływowa Storch DMS 15
21 499,00 zł 16 999,00 zł 17 478,86 zł 13 820,33 zł
szt.
Komplet zestaw akcesoriów pneumatycznych 5 elementowy
Komplet zestaw akcesoriów pneumatycznych 5 elementowy
94,00 zł 85,00 zł 76,42 zł 69,11 zł
szt.
Dryvit Primus M klej do zatapiania siatki na styropianie 25kg
Dryvit Primus M klej do zatapiania siatki na styropianie 25kg
73,00 zł 48,00 zł 59,35 zł 39,02 zł
szt.
Szpachelka z podwójnym ostrzem 27 cm elastyczne regulowane
Szpachelka z podwójnym ostrzem 27 cm elastyczne regulowane
49,00 zł 33,00 zł 39,84 zł 26,83 zł
szt.
Pistolet do agregatu malarskiego, Storch Airless Gun 009 ST
Pistolet do agregatu malarskiego, Storch Airless Gun 009 ST
919,00 zł 699,00 zł 747,15 zł 568,29 zł
szt.
Zestaw do tynkowania, szpachlowania Budguru Premium
Zestaw do tynkowania, szpachlowania Budguru Premium
3 599,00 zł 2 499,00 zł 2 926,02 zł 2 031,71 zł
zestaw
Talerz szlifierski Festool FastFix ST-STF D150/17MJ-FX-SW
Talerz szlifierski Festool FastFix ST-STF D150/17MJ-FX-SW
249,00 zł 111,00 zł 202,44 zł 90,24 zł
szt.
Złączka redukcyjna Festool  DC-D 36/27-AS
Złączka redukcyjna Festool DC-D 36/27-AS
115,00 zł 86,00 zł 93,50 zł 69,92 zł
szt.
Festool Talerz szlifierski ST-STF D150/17FT-M8-H-HT twardy
Festool Talerz szlifierski ST-STF D150/17FT-M8-H-HT twardy
279,00 zł 115,00 zł 226,83 zł 93,50 zł
szt.
Festool Trójnik z elementem zamykającym, wersja antystatyczna D 50 SV-AS/D 50 V
Festool Trójnik z elementem zamykającym, wersja antystatyczna D 50 SV-AS/D 50 V
209,00 zł 142,00 zł 169,92 zł 115,45 zł
szt.
Cenniki do pobrania
Pytania i odpowiedzi

Czy ceny w sklepie internetowym są takie same jak w sklepach stacjonarnych?

Ceny podane na stronach internetowych obowiązują w sklepie stacjonarnym?
W sklepach stacjonarnych ceny mogą się w niektórych wypadkach różnić od tych prezentowanych na stronach.
Jeśli chcesz mieć zagwarantowane ceny widniejące na stronach naszych sklepów internetowych, to złóż zamówienie przez internet i odbierz towar osobiście w naszym salonie.

Jak mogę skontaktować się ze sklepem internetowym?

Jeżeli chcesz skontaktować się z pracownikiem sklepu internetowego:

  • napisz maila na adres sklep@budguru.pl
  • zadzwoń pod numer
    tel kom: 88 16 88 111

w godzinach:

PON - PT w godz. 09:00 - 16:30

Czy wystawiają Państwo Faktury?

Firma Propman, właściciel sklepu internetowego www.budguru.pl do każdego zamówienia wystawia zawsze Faktury, jako dokument potwierdzający zakup.
Wystawiane są faktury na osobę prywatną lub na firmę. W zależności od wyboru Klienta.

Nie potrzebuję faktury czy mogę otrzymać paragon?

Niestety nie, do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiamy fakturę VAT, nie ma możliwości wystawienia paragonu.

Faktura nie została podpisana. Co zrobić?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, faktury VAT nie muszą już zawierać podpisu wystawcy, ani podpisu odbiorcy:
od 1 maja 2004 r. w zakresie podatków PIT i CIT podmiotów nieprowadzących ksiąg handlowych;
od 1 maja 2004 r. w zakresie podatku VAT;
od 1 lutego 2005 r. w zakresie rachunkowości (ksiąg handlowych). Wystarczy sam wydruk, bez nanoszenia podpisów, pieczątek, itd.

Czy mogę otrzymać duplikat faktury?

Oczywiście, w tym celu należy skontaktować się z nami drogą telefoniczną bądź e-mailem. Faktura zostanie przesłana w formie elektronicznej bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Jak zapłacić przelewem?

Wybierając tę formę płatności, pieniądze należy wpłacić na jedno z naszych kont bankowych. Przelew można wykonać przez Internet, w banku lub na poczcie. Aby dokonać przelewu w banku lub na poczcie z e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia można wydrukować blankiet wpłaty.

Jak zapłacić za pobraniem?

Wybierając tę formę płatności, opłatę za zamówienie należy uiścić gotówką przy odbiorze przesyłki spedycyjnej (Poczta Polska) lub kurierowi (firma kurierska DHL).

Gdzie znajdę informacje na jakie konto wpłacić za zamówienie?

Wszystkie potrzebne informacje znajdują się w wiadomości e-mail, która wysyłana jest do Klienta w momencie złożenia zamówienia. Te informacje można także znaleźć na naszej stronie w zakładce Formy płatności.

Czy mogę otrzymać katalog z waszą ofertą np. e-mailem lub listem?

Nie. Pełna oferta znajduje się na stronie www.budguru.pl

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 14 dni.

Czy mogę odebrać zamówiony towar nie płacąc za wysyłkę?

Tak, odbiór własny jest możliwy w naszej siedzibie we Wrocławiu, należy zaznaczyć opcje odbioru osobistego podczas składania zamówienia.

Co muszę zrobić aby móc odebrać interesujący mnie towar w waszej siedzibie?

  1. Proszę złożyć zamówienie na naszej stronie wybierając opcję ODBIÓR WŁASNY - PŁATNOŚĆ PRZELEWEM.
  2. Opłacić zamówienie i oczekiwać na wiadomość e-mail z informacją, że zamówienie jest już gotowe do odbioru.

Dostałam/em wiadomość e-mail, że zamówienie jest gotowe do odbioru, gdzie i w jakich godzinach mogę je odebrać?

Po odbiór zamówienia zapraszamy do naszej siedziby.
Ewentualnie można skontaktować się z nami telefonicznie w sprawie możliwości odbioru zamówienia w danym dniu ale w innych godzinach.

Chcę otrzymywać informacje o nowościach oraz o promocjach, kuponach rabatowych, co muszę zrobić?

Aby regularnie otrzymywać takie informacje, proszę zapisać się do newslettera.

Jak mogę złożyć reklamację?

Wszystkie potrzebne informacje można znaleźć na stronie Zwroty i reklamacje.

REKLAMACJE

Jak zgłosić reklamację?

Prosimy o składanie reklamacji poprzez e-mail : reklamacje@budguru.pl prosimy o załączenie formularza reklamacyjnego dostępnego w zakładce do pobrania.

Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

W przypadku skorzystania z rękojmi, na złożenie reklamacji masz 2 lata, licząc od dnia odbioru zamówienia.

Możesz również skorzystać z gwarancji udzielonej bezpośrednio przez producenta - w tym przypadku okres gwarancji określony jest w karcie gwarancyjnej danego produktu.

Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni.

 Ile czasu trwa zwrot pieniędzy w przypadku reklamacji?

Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zwrot środków za reklamowany produkt nastąpi w ciągu 14 dni.

Co zrobić w przypadku, gdy towar dostarczony za pośrednictwem kuriera będzie niekompletny lub niezgodny z zamówieniem?

Pamiętaj, aby w obecności kuriera rozpakować paczkę i sprawdzić jej zawartość.

W przypadku stwierdzenia braku towaru lub niezgodności towaru z zamówieniem, spisz w obecności kuriera protokół szkody i nie odbieraj paczki a następnie zgłoś reklamacje poprzez e-mail: reklamacje@budguru.pl

W przypadku stwierdzenia braku/niezgodności towaru po oddaleniu się kuriera, możesz niezwłocznie zgłosić ten fakt firmie kurierskiej (do 5 dni od daty otrzymania przesyłki). Pamiętaj również o zgłoszeniu zaistniałej sytuacji nam.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY - ZWROT TOWARU

Ile czasu mam na odstąpienie od umowy?

Masz na to 14 dni, licząc od dnia odbioru zamówienia.

Ile czasu trwa zwrot pieniędzy w przypadku zwrotu towaru?

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl